Et år i shelter på Kongeådalens Efterskole

Det er noget helt særligt at sove under åben himmel. At mærke vinden og vejret omkring sig – og, selvfølgelig, nyde den friske luft.

På Kongeådalens Efterskole vil vi gerne eleverne en oplevelse for livet og lade dem opleve naturen og årstiderne helt tæt på. Derfor tilbyder vi som den eneste efterskole i landet, at vores elever kan sove i shelter hele efterskoleåret.

Vores shelters er af høj kvalitet og er både isolerede og har indlagt strøm. Man kommer altså ikke til at savne noget, hvis man vælger et år i shelter – snarere tværtimod, får man en stor naturoplevelse foræret. Læs mere her om at bo på shelter på efterskolen.

For nylig var TV Syd forbi for at tale med vores elever om, hvordan det er at bo i shelter. Læs artiklen her.